-  [WT]  [PS]  [Home] [Manage]

[Return] [Entire Thread] [Last 50 posts] [First 100 posts]
Posting mode: Reply
  1.   (reply to 34736)
  2. (for post and file deletion)
/cd/ - Crossdressing

/cd/ has it's own IRC channel on 7Chan's IRC. It's #/di/ on irc.7chan.org, for info on how to connect see: This article in the FAQ

  • Supported file types are: GIF, H, JPG, PNG, WEBM
  • Maximum file size allowed is 7168 KB.
  • Images greater than 200x200 pixels will be thumbnailed.
  • Currently 473 unique user posts. View catalog

  • Blotter updated: 2011-01-12 Show/Hide Show All

There's a new /777/ up, it's /gardening/ Check it out. Suggest new /777/s here.

Movies & TV 24/7 via Channel7: Web Player, .m3u file. Music via Radio7: Web Player, .m3u file.

WebM is now available sitewide! Please check this thread for more info.

Kate 14/08/13(Wed)12:26 No. 34736
34736

File 140792560613.jpg - (42.24KB , 640x480 , Snapshot_20140717_2.jpg )

First time posting here, this good? bad?


>>
Kate 14/08/13(Wed)12:32 No. 34737
34737

File 14079259697.jpg - (51.81KB , 640x480 , Snapshot_20140723_7.jpg )


>>
Kate 14/08/13(Wed)12:33 No. 34738
34738

File 140792602372.jpg - (52.42KB , 640x480 , Snapshot_20140723_8.jpg )

annd one more


>>
Pass-The-Cake 14/08/13(Wed)12:53 No. 34739

ohhhh man you're a cutie <3

also you have a minecraft poster, nice~

ugh you're really fucking cute

>>34736
good omf


>>
Kate 14/08/13(Wed)12:56 No. 34740
34740

File 140792738819.jpg - (42.43KB , 640x480 , Snapshot_20140723.jpg )

>>34739
haha thanks! should I post here more?


>>
Pass-The-Cake 14/08/13(Wed)13:11 No. 34743

>>34740
oh absolutely, sweetie~
ugh you are just so cute i wanna cuddle you and kiss you and eat out your a-

Anyways
are you interested in meeting irl for anything or do you just want lurkers to love you from a distance?


>>
zombie 14/08/13(Wed)13:13 No. 34744

U look great. ;)
Kik me zombiekill23


>>
Kate 14/08/13(Wed)13:14 No. 34745
34745

File 140792847272.jpg - (42.18KB , 640x480 , Snapshot_20140723_17.jpg )

>>34743
oh i'd love meeting up too, but distant admirers is always good too<3


>>
Pass-The-Cake 14/08/13(Wed)13:18 No. 34747

>>34745
my dear, you are absolutely stunning.. <3

if you don't mind me asking, where do you live? if we're close, we could meet up, if not, we could be friends or fwb or whatever, i dunno what people call anything these days.


>>
Kate 14/08/13(Wed)13:19 No. 34749
34749

File 140792878784.jpg - (43.12KB , 640x480 , Snapshot_20140711_2.jpg )

>>34744
dont have a kik, sorry hun ;c


>>
Kate 14/08/13(Wed)13:20 No. 34750

>>34747
I'm from NH :)


>>
Pass-The-Cake 14/08/13(Wed)13:23 No. 34751

>>34750
... we're literally on opposite ends of the country...
damn it.

wanna move to a chat or something or would you prefer me to just be one of many anons lusting over your luscious, ultra cute body?


>>
Kate 14/08/13(Wed)13:27 No. 34752
34752

File 140792925124.jpg - (53.15KB , 640x480 , Snapshot_20140627_1.jpg )

>>34751
oh you haven't seen anything yet~
this is all i'll post for now, but i'll be back tonight~ ;)


>>
Pass-The-Cake 14/08/13(Wed)13:30 No. 34753

>>34752
oh god bby <3
unff I'm sorry you have a fucking fantastic ass

gotta ask, are you dom or sub or what?
also, into boys or girls, etc?

hell i'll just be your friend, you're already really sweet.
[but if you ever want me to suck you off or anything i will <3 ]

//i have work in a couple hours, but i'll be back later too. i'll be looking forward to seeing more of you.....


>>
Kate 14/08/13(Wed)13:35 No. 34754

>>34753
110% sub~ into men only but I don't like my boy bits being touched much x.x also, don't apologize for complimenting me silly~ ^^


>>
Pass-The-Cake 14/08/13(Wed)13:46 No. 34755

>>34754
I'm sort of a switch, but I'm more naturally a sub. i can love you without touching your boy bits, don't worry <3
i really hope we can meet up someday.

wanna text? easier for me since my laptops sorta low on battery and i can't find the fucking charger..
if not, goodnight sweetie. I'm glad i met you, and i hope we can get closer as time goes on. sorry if I'm being super weird, i just find myself painfully attracted to you lol


>>
Kate 14/08/13(Wed)13:56 No. 34756

>>34755
I dont have a working phone at this point, sorry hun ;c


>>
Pass-The-Cake 14/08/13(Wed)13:57 No. 34757

>>34756
aw man. that's okay.
well, hopefully we'll figure something out.
g'night sweetie <3

feel free to email me at elune7x@gmail.com if you want whenever.
have fun tonight~


>>
Annie M 14/08/13(Wed)16:24 No. 34758

You sure are pretty!


>>
Anonymous 14/08/13(Wed)19:50 No. 34760

you are so hot! your contacts?


>>
Anonymous 14/08/13(Wed)22:35 No. 34761

Well you're cute. Please take moar pictures if possible. Also uniforms are hnnng.


>>
Kate 14/08/15(Fri)01:14 No. 34776
34776

File 140805804736.jpg - (39.22KB , 640x480 , Snapshot_20140710_4.jpg )

oops~


>>
Pass-The-Cake 14/08/15(Fri)11:17 No. 34780

>>34776
lovely view of a lovely ass~


>>
Anonymous 14/08/15(Fri)15:46 No. 34787

god i wanna fuck that


>>
Anonymous 14/08/15(Fri)16:16 No. 34788

>>34736
Really gooooooood
You are very cute
The cuteness I'd like to fuck for hours


>>
Anonymous 14/08/16(Sat)01:42 No. 34793

Oh my :o
you're gorgeous! pls keep posting :3


>>
Anonymous 14/08/16(Sat)09:54 No. 34797

Hol shit. Hot.as.fuck!


>>
Kate 14/08/16(Sat)16:43 No. 34803
34803

File 140820020318.jpg - (43.94KB , 640x480 , Snapshot_20140717.jpg )

>>34797
>>34793
>>34788
haha ty~ i really should post here more often ^^


>>
Anonymous 14/08/16(Sat)21:03 No. 34811

>>34803

We need more! You are cute as a button!


>>
Anonymous 14/08/17(Sun)14:44 No. 34823

>>34803
=)
I'm partial for blondes with angel's eyes


>>
Anonymous 14/08/17(Sun)15:27 No. 34825

I would love to get to know you :) Also you are beautiful.


>>
Pass-The-Cake 14/08/17(Sun)16:00 No. 34826

i wanna kidnap you and love you ugh
<3
email me and we should figure something out, my dear.


>>
Kate 14/08/17(Sun)17:03 No. 34828
34828

File 140828781830.jpg - (42.02KB , 640x480 , Snapshot_20140704.jpg )

>>34826
I emailed ya~ ^^


>>
Anonymous 14/08/17(Sun)21:21 No. 34829

What a lovely story unfolding in this thread.


>>
sr 14/08/18(Mon)03:49 No. 34831

what a sweet cute girly body you have, i would do bad things to you :P


>>
Anonymous 14/08/18(Mon)08:21 No. 34834

>>34736
hnngg, you're so cute it hurts!


>>
Reda 14/08/18(Mon)15:05 No. 34838

Hey, I was wondering if you wanted to chat sometime. Maybe cam together if you're interested. You're unbelievably gorgeous. I would do ANYTHING you asked.


>>
Anonymous 14/08/19(Tue)07:55 No. 34846

if you want a master, give me a hit. skype: drogankharg


>>
Anonymous 14/08/25(Mon)04:18 No. 34941

adorable


>>
Anonymous 14/08/25(Mon)05:21 No. 34942

I'm near the NH border. Would love to meet you. Let me know. decypherzero@hotmail.com


>>
Kate 14/08/28(Thu)22:27 No. 35013
35013

File 140925763954.jpg - (45.86KB , 640x480 , Snapshot_20140625_16.jpg )

boop~


>>
Anonymous 14/08/29(Fri)13:13 No. 35037

Wow, you're stunning


>>
Anonymous 14/08/29(Fri)18:23 No. 35039

sexy as fuck :3 wanna taste it!


>>
kman 14/08/31(Sun)00:04 No. 35062

>>35013
omg marry me
you're perfect<3


>>
Anonymous 14/08/31(Sun)00:13 No. 35065

Moar pls. Pretty pls with sugar on top?


>>
BigSexyVanilla!O0fB5aU.5I 14/09/01(Mon)14:08 No. 35106

You really are very pretty. Something that everyone has said to various degrees. I've never posted on here before, but I just had to say that. =)


>>
sr 14/09/02(Tue)03:39 No. 35117

you are adorable, and so cute, i would love to lick up that little cute pink hole, and i hope you dont mind me saying you have ass i would love to pound and fill with cum!


>>
Anonymous 14/09/07(Sun)15:32 No. 35200
35200

File 141009677042.gif - (1.99MB , 375x375 , 1406429455544.gif )

damn you're hot. you got a skype/email?
also more pics plz


>>
Hi Josh 14/09/07(Sun)15:51 No. 35202

Im from the south Shore MA would love to get in touch. Email me cutie


>>
Kate 14/09/10(Wed)06:04 No. 35266
File
Removed

File removed.jpg - (48.82KB , 640x480 , Snapshot_20140704.jpg )


>>
Kate 14/09/10(Wed)06:08 No. 35267
35267

File 141032212010.jpg - (51.56KB , 640x480 , Snapshot_20140625_15.jpg )

I cant believe I forgot to put my email before this x.x go ahead and email me if you want guys<3


>>
Anonymous 14/09/10(Wed)06:34 No. 35268

This thread always makes me a little sad knowing the chances of making you mine are essentially nil.

But I have no intentions of leaving. You're just so adorably cute. And good god, that ass!


>>
Kate 14/09/10(Wed)06:35 No. 35269

>>35268
aww~ ty!<3 ^^ I'll have to take some more pics soon for you guys~<3


>>
InitialDS13 14/09/10(Wed)08:25 No. 35271

Dam your gorgeous,don't live too far from you, would love to see that booty up close and personal. n.n


>>
Kate 14/09/10(Wed)09:31 No. 35272

>>35271
yeah? then go ahead and email me sugar, maybe you can ;3 <3


>>
Anonymous 14/09/10(Wed)13:30 No. 35274

OP is too cute


>>
Chris 14/09/14(Sun)00:00 No. 35346

>>35013

*lick, lick* mmmm, *sticks tongue in* mmmmm delicious!


>>
Kate 14/09/16(Tue)17:25 No. 35383
35383

File 141088113033.jpg - (43.23KB , 640x480 , Snapshot_20140914_6.jpg )


>>
Anonymous 14/09/16(Tue)18:53 No. 35386

That ass is the best on here!

Lovely!


>>
Anonymous 14/09/17(Wed)04:53 No. 35393

awe what's your email again? I want to email you :O


>>
Anonymous 14/09/17(Wed)08:42 No. 35397

>>35383
Damn....


>>
Kate 14/09/17(Wed)10:38 No. 35399
35399

File 141094308535.jpg - (73.81KB , 640x480 , Snapshot_20140914_8.jpg )

>>35386
haha thanks! ^^
>>35393
mrfostersfriend@gmail.com

How does this pic look btw... i'm not so sure about it x.x


>>
Anonymous 14/09/17(Wed)12:04 No. 35400

>>35399

Adorable. Absolutely amazing!


>>
Kate 14/09/17(Wed)14:19 No. 35403
35403

File 141095634766.jpg - (49.36KB , 640x480 , Snapshot_20140914_13.jpg )

figured i'd drop this here before I go to bed~ i'll be on in a few hours to post more<3


>>
Anonymous 14/09/17(Wed)16:28 No. 35406

great ass


>>
Anonymous 14/09/17(Wed)17:06 No. 35407

Too sad you stopped talking to me per email!

You still look lovely. ;)


>>
Anonymous 14/09/17(Wed)18:15 No. 35409

You look amazing =D i eMailed you, hopefully i get a reply *^*


>>
Anonymous 14/09/18(Thu)02:01 No. 35415

MOAR. Because MOAR *__*


>>
Kate 14/09/18(Thu)04:32 No. 35419
35419

File 141100757377.jpg - (46.69KB , 640x480 , Snapshot_20140914_19.jpg )

I'll post a few more for now, then i'm gonna go take more<3


>>
Kate 14/09/18(Thu)04:43 No. 35420
35420

File 141100821411.jpg - (43.55KB , 640x480 , Snapshot_20140914_20.jpg )


>>
Anonymous 14/09/18(Thu)06:21 No. 35421

marry me


>>
Anonymous 14/09/18(Thu)10:07 No. 35422

>>35383
This one reminds me of that Iggy Azwhatever girl


>>
Anonymous 14/09/19(Fri)15:11 No. 35443

>>35399
>>35403

holy fuck you're perfect :o


>>
Kate 14/09/19(Fri)16:27 No. 35445

>>35443
naw I wish x.x any requests btw anyone?


>>
Anonymous 14/09/19(Fri)16:42 No. 35446

>>35445
bent over, stockings, something up your butt and your cock showing? :3


>>
Anonymous 14/09/19(Fri)18:08 No. 35449

>>35445
requesting feet
please <3


>>
Jay 14/09/19(Fri)19:28 No. 35454

>>35403
>>35420
mmmmmmmmm sooooo tight i bet my thick cock wouldn't fit makes me wanna dive tongue first damnnn you got some serious booty bb


>>
Chris 14/09/19(Fri)22:43 No. 35461

>>35446
I +1 this request!


>>
Anonymous 14/09/20(Sat)03:10 No. 35467

Just wanted to say that your face is adorable. :3


>>
Kate 14/09/20(Sat)03:48 No. 35476

>>35446
I'll get on that right away ;)
>>35449
I don't really feel comfortable doing feet pics because I have no clue what you'd want to see, I'm just completely in the dark, sorry!! ;c


>>
Anonymous 14/09/20(Sat)04:14 No. 35478

>>35476
;_;


>>
Kate 14/09/20(Sat)04:23 No. 35479

>>35478
mkay, how about this, tell me as detailed as you can how you want the pic, and i'll do my best mkay? ^^


>>
Kate 14/09/20(Sat)05:22 No. 35483

well i'm taking pics now, so request now or it wont get done!


>>
Kate 14/09/20(Sat)05:30 No. 35484
35484

File 141118385813.jpg - (45.17KB , 640x480 , Snapshot_20140919_4.jpg )

>>35446
there ya go<3


>>
Anonymous 14/09/20(Sat)06:44 No. 35485

Kate makes me bate <3


>>
Kate 14/09/20(Sat)11:50 No. 35490

>>35485
heheh ;P


>>
Anonymous 14/09/20(Sat)12:10 No. 35491

You've got the most adorable hardcore pics ever.


>>
Chris 14/09/20(Sat)18:35 No. 35498

How about a picture like this one
>>35420

but with legs spread and dick showing?


>>
Anonymous 14/09/21(Sun)18:32 No. 35539

i would love something with two or three fingers up ur ass, not only toys.


>>
Anonymous 14/09/24(Wed)01:11 No. 35589

don't let this thread disappear! You are gorgeous! Moar!


>>
Kate 14/09/24(Wed)03:22 No. 35593

>>35589
I haven't taken any pics lately, and I'm not really in the mood to take more right now, I will soon mkay? :)


>>
Anonymous 14/09/26(Fri)08:04 No. 35634

mkaay =D just can't wait <3


>>
Anonymous 14/10/09(Thu)16:56 No. 35780

Push <3


>>
Anonymous 14/10/10(Fri)18:42 No. 35788

>>34736
Hot damn Kate, you're so sexy


>>
Josh 14/10/11(Sat)15:20 No. 35799

Kate. What happened to you? U never answered me anymore. Im from Ma


>>
Kate 14/10/12(Sun)14:21 No. 35834

Sorry guys! I'm goin through some shit right now, I'll upload asap but idk when that'll be... sorry! :C


>>
Chris 14/10/13(Mon)22:04 No. 35857

>>35834
I hope it all turns out okay. Anything we can do to help?


>>
Anonymous 14/10/14(Tue)16:49 No. 35866

beautiful


>>
Kate 14/10/16(Thu)03:06 No. 35878

>>35857
nooo just money problems x.x hopefully it'll be settled soon though! i'll try to take a few pics tonight though! ^^;


>>
InitialDS13 14/10/16(Thu)10:10 No. 35887

Things will turn out for the better gorgeous.


69 posts omitted. First 100 shown.
[Return]


Delete post []
Password  
Report post
Reason